معرفی کاربردی ترین نرم افزار های مدیریت زمان

 

زمان، گوهر ارزشمند و بی‌بدیلی است که اگر آن را به بطالت و بی‌هدفی بگذرانیم، قطعا در زندگی خود آن عنصر حقیقی، طلایی و برگشت‌ناپذیر را که موفقیت ما در گرو استفاده‌ی درست و مناسب از آن است را از دست‌ داده‌ایم. پس منطقی و عقلانی است که با مقوله‌ی “نرم افزار های مدیریت زمان” آشنا شویم تا زمانی را که در اختیار داریم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

مدیریت زمان از آن‌ جهت مهم و ارزشمند است که می‌تواند پایه و اساس موفقیت ما در زندگی باشد و ما را تبدیل به فردی کند که از زمان و وقت خود استفاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی مؤثر، بهینه و بهره‌ور داشته باشیم و با یک نظم و هماهنگی و آمادگی قبلی فعالیت‌های زندگی خویش را اجرایی کنیم.

بدون شک یادگیری و برخورداری از مهارت مدیریت زمان برای هر فردی به‌ویژه در دنیای امروز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و یک شکل از زندگی هدفمند و با برنامه است. انسان‌ها در دنیای امروز با این حجم از کار و فعالیت‌های روزانه یا باوجود اهداف و کارهای گوناگونی که دارند، بهتر است با برنامه‌ریزی زمانی و تقسیم‌بندی کارها به موفقیت و پیشرفت مطلوب خود برسند. زیرا با این کار و با فراگرفتن مهارت مدیریت زمان و بهره‌گیری از فواید و مزایای مثبت این کار، خیلی بهتر و بیشتر از زمانی که از مدیرت زمان استفاده نمی‌کنند به موفقیت نائل می‌شوند.در این مقاله قصد داریم اشاره ای به نرم افزار های مدیریت زمان کنیم :

مدیریت زمان به سبک حرفه ای ها  معرفی نرم افزار مدیریت زمان مایکروسافت To-Do

نرم افزارهای مدیریت زمان

 

یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت زمان وبرنامه ریزی تودوایست (ToDoist) است.این نرم افزار هم رایگان است. البته برای استفاده از برخی ویژگی‌های آن باید سالانه مبلغی پرداخت کنید.

استفاده از تودوایست راحت و آسان است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند وظایفی را که در پلتفرم‌های مختلف به تأخیر افتاده، زمان بندی کنند .نرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی تودوایست با بیش از ده میلیون بار دانلود، یکی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مدیریت زمان و برنامه ریزی است. این نرم افزار قطعاً می‌تواند به کارایی افراد پرمشغله و افراد حواس پرت، کمک کند.

این اپلیکیشن با طراحی ساده و عملکردی هوشمند، به کاربر کمک می‌کند تا وظایف معینی را برای هر روز تعریف کند. وظایف تعریف‌شده در این اپ به‌صورت خودکار در فضای ابری ذخیره می‌شوند و در گوشی‌های اندرویدی، آیفون، آیپد، وب و حتی ویندوز ۱۰ قابل‌دسترسی خواهند بود.

مدیریت زمان به سبک حرفه ای هانرم افزار مدیریت زمان و عملکرد ترلو trello

 

نرم افزار ترلو یک نرم افزار مدیریت پروژه و عملکرد است که می توان در آن پروژه هایی را ایجاد کرد و با دوستان و همکارانی که قرار است به صورت مشترک بر روی یک پروژه کار کنید آن می توان به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای مدیریت زمان استفاده کرد.

نرم افزار مدیریت زمان و عملکرد ترلو بسیار محیط جذاب و جالبی دارد.می توانید در آن برگه هایی برای هر قسمت ایجاد کنید.ترلو جزو ابزار های برتر در زمنیه ی کنترل پروژه در جهان است که در سال ۲۰۱۱به بازار معرفی شده است.

این نرم افزار علاوه بر این که در نسخه ی رایگان نیاز بسیاری از تیم ها و سازمان ها را برطرف می کند،برای استفاده شخصی هم بسیار مناسب است.

داشتن قابلیت نسخه های موبایل و وب،یعنی فقط کافی است در این نرم افزار ثبت نام نمایید و بعد از آن در هرجا که اینترنت باشد به محتویات و روند پروژه های خود دسترسی دارید.
قابلیت پیگیری و مشاهده پروژه ها و لیست وظایفی که باید انجام دهید بر روی یک برد یا همان تخته مشاهده کنید.
قابلیت به اشتراک گذاری ایده ها و پروژه ها
قابلیت پیوست کردن فایل و عکس
مدیریت زمان بسیار کارآمد،از زمان ایجاد پرژه به آماری دقیق از جزیی ترین وظایف تا کلیات را به دست آورید.
امکانات بسیار زیاد رایگانی دارد که پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد و حتی سازمان ها است.

با استفاده از Trello می‌توانید:

  • پروژه‌های بزرگ را به کار‌های کوچک‌تر تقسیم کنید.
  • پروژه‌های خود را سفارشی سازی کرده و هر کاری را بر اساس اولویت انجام بدهید.

مدیریت زمان به سبک حرفه ای ها نرم افزار مدیریت پرژه ی تسکولو

 

با استفاده از این ابزار مدیریت زمان و برنامه ریزی شما می‌توانید به راحتی مدیریت کلیه کارها را به عهده بگیرید. ترلو ابزاری است که کار با آن آسان است. ترلو یک بورد مجازی است که نسبت به بوردهای فیزیکی مزایی دارند. مثلاً شما اگر یک تیم داشته باشید، به راحتی می‌توانید هرکدام در خانه‌های خود بنشینید و کارهایتان را با ترلو برنامه ریزی کنید.

در ترلو می‌توانید بوردهای مختلفی تعریف کنید و افراد تیم خودتان را در هر بورد دلخواه اضافه کنید.

داشتن قابلیت نسخه های موبایل و وب،یعنی فقط کافی است در این نرم افزار ثبت نام نمایید و بعد از آن در هرجا که اینترنت باشد به محتویات و روند پروژه های خود دسترسی دارید.
قابلیت پیگیری و مشاهده پروژه ها و لیست وظایفی که باید انجام دهید بر روی یک برد یا همان تخته مشاهده کنید.
قابلیت به اشتراک گذاری ایده ها و پروژه ها
قابلیت پیوست کردن فایل و عکس
مدیریت زمان بسیار کارآمد،از زمان ایجاد پرژه به آماری دقیق از جزیی ترین وظایف تا کلیات را به دست آورید.
امکانات بسیار زیاد رایگانی دارد که پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد و حتی سازمان ها است.

تسکولو یک نرم افزار مدیریت پروژه ی ایرانی است که با استاندارد های جهانی فعالیت می کند. با افتخار باید گفت که تسکولو یک نرم افزار ایرانی است.

در تسکولو مانند ترلو می توانید برگه هایی برای انجام کارها ایجاد کنید و به محض انجام شدن کارها آن ها را در برگه های مخصوصشان قرار دهید.

ویژگی های تسکولو:

  • دارای نسخه ی وب و موبایل
  • تا ۱۰ کاربر در ماه رایگان است،یعنی برای شرکت ها یا پروژه هایی که حداکثر ۱۰ نفر هستند عالی است
  • امکان گفتگوی آنلاین اعضا با یکدیگر
  • قابلیت پیوست کردن فایل.در نسخه ی رایگان تا ۱۰ مگابایت امکان بارگزاری را خواهید داشت.
  • امکان ثبت زمان صرف شده برای هر کار یا پروژه.می توانید متوجه شوید که هر کار دقیقا چقدر زمان برده است تا انجام شود و برای دفعات بعد می توانید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

مدیریت زمان به سبک حرفه ای هانرم افزار مدیریت زمان و برنامه ریزی هاروست (Harvest)

یکی دیگر از نرم افزار های مدیریت زمان harvest به شما این امکان را می‌دهد تا به زمان به عنوان یک منبع محدود و تمام شدنی نگاه کرده و از آن بهینه استفاده کنید. در این برنامه خواهید توانست مدت زمان مشخصی را برای هر کار تعیین کرده تا با توجه به آن کارهایتان را تنظیم و نسبت به انجام آنها اقدام کنید. همچنین با استفاده از قابلیت نمایش گزارش کارکرد این امکان برای شما فراهم است تا محاسبه کنید که بر روی هر کار چقدر زمان گذاشته‌اید. برنامه مدیریت زمان harvest به خوبی با ابزارهایی مانند Asana, Trello و GitHub ارتباط برقرار می‌کند.

با استفاده از harvest می‌توانید:
  • برای پروژه‌های خود وقت تعیین کنید تا بهتر بتوانید آنها را انجام دهید.
  • زمان تحویل پروژه و بودجه آن را محاسبه کنید تا بهتر بتوانید برای قبول و یا رد کردن آن تصمیم بگیرید.

مدیریت زمان به سبک حرفه ای هانرم  افزار مدیریت زمان با Any Do

Any.do یک برنامه موبایل بسیار نرم و نرم ارائه می دهد که باعث می شود کارها رو مدیریت کنید. آنها را در لیست سازماندهی کرده و موعد مقرر اضافه کنید.

اما جایی که واقعاً می درخشد با ویژگی روزمره “Plan my Day” است ، که شما را مجبور می کند زمان انجام کارهای مختلف خود را طوری تنظیم کنید که به یاد داشته باشید که واقعاً کارهایی را انجام دهید.

Any.do همچنین به خوبی با تقویم های Google و Outlook ادغام می شود ، به شما امکان می دهد تا قرارهای ملاقات و کارهای خود را در یک مکان ببینید. اگر شخصی باشید که چیزهایی را به لیست اضافه کنید و آنها را فراموش کنید این دقیقاً همان چیزی است که شما به آن احتیاج دارید

نسخه وب کاملاً به اندازه نسخه موبایل نرم و صاف نیست ، زیرا در بعضی مواقع می تواند احساس بهم ریختگی داشته باشد و راه های میانبر صفحه کلید چیز زیادی ارائه نکند. هنوز ، نسخه موبایل Any.do به تنهایی دلیل قانع کننده ای برای دادن عکس به آن ایجاد می کند.

Any.do با Zapier ادغام می شود ، بنابراین می توانید هر زمان که یک رویداد ، یادداشت یا کار تقویم جدید در برنامه های دیگر خود ایجاد کردید ، به طور خودکار وظایف را به Any.do اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

پوچ
انشالله دفعه بعدی
50% تخفیف خرید محصول مدیریت زمان و برنامه ریزی
دانلود رایگان وبینار مدیریت زمان
20% تخفیف خرید کلیه محصولات
مشاوره رایگان
شانس خود را برای دریافت جایزه امتحان کنید!

گردونه رو بچرخون و برنده شو

قوانین و مقررات گردش گردونه :

کاربر محترم عواقب عدم استفاده از هدیه به عهده شما می باشد.

تذکر: هدیه به ایمیل شما ارسال میشود، لطفا ایمیل معتبر وارد کنید.